fredag 17 juni 2011

Nytt styrke program och lunginflammation ! (Simon)

Igår hade jag och Andreas bokat en vägledningstimme på gymmet. Efter att ha kört ca 1,5 månad med ett ganska brett program så har vi nu delat upp så vi kommer köra överkroppen 2 dagar och underkroppen 2 dagar i veckan.
Gick igenom lite nya övningar sen körde vi överkropps programmet.

Idag tog jag modet att uppsöka läkare för min sjukt sega hosta som jag haft ca 2 veckor. Visade sig vara lunginflammation så läkaren satt mig på en vecko kur med pencilin sen fick jag nån stark hostmedisin som tydligen skulle vara bra. Känns riktigt segt att åka på det här nu, är riktigt taggad när de gäller träningen och sen ska jag hem till Skellefteå på lite semester om en vecka. Hoppas jag blir frisk till midsommar iaf.

Ska på VG topp 20 ikväll sen blire nog en lugn helg med god mat och mycke mys!

Hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar